himma!

nu är jag hemma i svedala:D kom hem igår.
Började med bil tilll krabis flygplats, flyget var försenat en halvtimme. Flög till bangkok,tog väll isådär 1 timme.
I bangkok fick vi vänta 4 timmar,så passade på att shoppa lite och äta på burger king:D
Flyget därifrån till kastrup tog ungefär 10-11 timmar. Det lyfte vid ett på natten i thailändsk tid och vi var framme på kastrup halv sju på morgonen i svensk tid(x sjukt fräckt;D
Tåg till k-stad och där hämtade min kära syster oss och tog oss hem:D
Packade snabbt upp och sen stack jag till mysan där även maja och hedda var:) mkt mysig och trevlig eftermiddag med brudarna:D

Nu har jag precis kollat film, Poseidon, och snart ska nog maja,hedda &mysan komma. Ska visa allt snyggt jag shoppat och dom ska få sina presenter:D Sedan blir det en chill dag, sen skola imon;( orkar fan inte!

Jag måste bara säga att jag saknar massören på hotellet;d jag hade en liten flört med honom och han var sinnesjukt söt! Så jao,jag vill seriöst tillbaka! Plus här hemma är ju askallt. Men alla tjatar ju om att det är sååå varmt och våren är här-.- inte enligt mig må jag säga! Ge mig tilllbaka mina 40 grader och min solstol!

Och bilder kommer snart. Den dagen jag orkar plocka fram sladden och lägga in dom;)

Men aja,ha det bra. Återkommer en annan dag;D (L)

segast i stan;)

i och med mina kara vanner tjatar pa mig att jag maste uppdatera mera sa far jag vall gora det;D
Jag har varit seg for jag har inte haft ngn ork(a)

men jag kan nt saga att det har hant sa mkt, har fatt mkt farg i alla fall, men mest rod;( blir vall brun snart:D
Jag har last ut boken "nar jag hor din rost" idag;D nummer 2 i serien antar jag(a)
Ska borja pa no:n snart(a) men det ar sa trakigt!Men kan inte skjuta upp det mera:(
har smatt panik nu for jag har ju lite att ta igen nar jag kommer hem,typ hundra labbrapporter och ett prov tror jag;o

Igar korde jag,pappa och morfar moppe upp till koh lanta national park(x det var en javla vag dit. Uppforbackar HELA vagen, trodde vi skulle do. Men assa jag trodde det skulle va ett zoo med djur eller natt men det var ju forfan en park man skulle ga, 1. det var svin jobbigt, det var ju typ ett berg sa det gick UPPFOR. 2. det var varmt som en bastu. 40 grader '-'
men det gick;D
idag har jag bara solat och badat;D
pa mandag ska vi ut med en bat och kora runt till 4 oar;D ska bli nice, pavagen ska jag snorkla:D inte med tuber och sant skit utan med glasogon och snorkel:D
ska bli fett spannande(:
pa sondag ska jag,pappa och morfar kolla pa thaiboxning:)

jag har inte sa mkt mer o saga, jag ska alldeles strax bada och sen ska vi ut och ata middag:D
jo forresten! det blev inget bangkok;( vi ska till krabi ist;O thailands minsta stad eller vad;o
menmen bara jag far shoppa!:D

hadet bra, saknar maja,hedda och mysan(a) <3333

thailand

sitter nu nere i thailand och har varit har i 2dagar:) som ni ser har jag inte tillgang till det tre sista bokstaverna i varat alfabet. Men det far ga anda.
det borjade med tag till danmark och sedan flyg till bangkok som tog 10 timmar.
Sedan landade vi i bangkok och tog ett flyg till krabi. Darifran hamtade ngn random oss som tog oss till Koh lanta och varat hotell. Vi fick aka 2 farjor for att ta oss till denna o. Men den ar underbar. Klockan ar kvart over ett har och det ar 35 grader i skuggan. Ikvall ska vi bara ta det lugnt och ata middag pa stranden.
Jag saknar Maja,Hedda och Mysan ngt fruktansvart. Hoppas ni hade kul pa saras fiest;)
Nej nu ska jag ta och bada i poolen och fortsatte pa min bok. Hors en annan dag, puss(L)

Poolen pa hotellet <3

sege..

amen shit,har inte bloggat sen i söndags;o
har då varit i skolan som vanligt.
I måndags var sötemalin här och vi flummade och kollade film;D redigt nice, var ett tag sen man såg den kvinnan;)
Idag tog jag farväl av mina små tjejer. Sjukt känslomässigt och det kom en tår. Jag grät som fasiken i bussen;(
Ska bli sjukt skönt med solsemester men jag kommer sakna tjejerna sååå in i. Älskar dom(L)
Nu ska jag packa ner det allra sista, och packa mitt handbagage. Sen ska jag plugga det sista. Sen blir det hejsan kudde och imorgon vid halv 8 tar vi tåget till Kastrup, sedan går flyget 14:00. Kanske hör av mig antingen innan jag drar ifrån vårat hus eller så kanske jag letar upp en vacker data i Danmark. Eller hör jag va mig när jag är på plats. Kommer inte blogga mer nu. Så ha det fint så hörs vi snart! CHAIO! <3