baby by me

nu kan hanna meddela att hon mår lite bättre. inte bäst men bra..duger för mig!

skolfoto i måndags,låt oss inte snacka om det. kommer se förjävlig ut:) efter skolan fixade jag prao plats på nymö dagis. hanna och barn går egentligen inte ihop men när jag är där,ser alla dessa underbara barn leka och må bra, då mår jag bra. att se dom le får mig att le. när dom springer fram till en och skriker hanna och kramar en utav ren kärlek. då mår jag som bäst. när deras små,små fingrar slingrar sig imellan mina bara för att dom vill känna sig trygga. då är JAG trygg. jag hade kunnat fortsätta hur långt som helst men jag tror ni fattar vinken..

idag var jag i stan med mysan & hedda. fixade mina naglar. SJUKT SNYGGT! har inte vant mig än så jag kan säga er att detta inlägg tog sin tid o skriva;) plus mjölkpaketet var inte lätt o öppna. men jag kommer säkert vänja mig. hann inte gå i stan så jag har nu ångest över vad man ska ha på sig om vi ska på fest på lördag i bromölla. hedda & mysan hittade sjukt fina saker men lilla jag får gräva fram något gammalt ur garderoben och se om det blir bra..
imorgon är det onsdag. känns lagom bra. för då vet jag att halva veckan har gått och att det snart är helg!
nu har jag precis duschat,ska krypa ner i min härliga säng och sova hela natten lång. mina läxor är klara och jag känner mig sjukt lättad. första veckan och vi har redan fått 3 läxor..
fått engelska uppgift. jag ska ta en sång och göra om den till en kärlekslåt på engelska. tror jag ska välja "fifteen" med taylor swift. den är nog lätt o göra om:)

vi syns, puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0