i go wherever you go

nu är det såhär att hanna har en svååår engelska uppgift. ska ta en sång och göra om skiten till min egen. har valt fifteen som jag sa igår. men min hjärna står helt stilla. trodde det skulle va hyffsat lätt men hade helt fel där. sugen på o ta någon annan låt och bara klistra in texten i min låt oxh göra så det passar...
idag var det skola i alla fall. vanliga lektioner och så. gympan var rolig för en gångs skull.
blev inget adept idag. orkade inte dra dit.
föräldrar möte ikväll och är nervös över vad dom ska säga..
imorgon ska jag inte göra ett skit, tror jag.
har vant mig lite nu med naglarna. tur det(y)
nu ska jag fortsätta med engelskan och se om jag kommer någon vart. puss så länge.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0