loooose control

i fredags var jag på badhuset med mysan,helge och dea. hade det väldigt trevligt ska ni veta!:)
igår var det loppis i fjälkinge. stod och sålde väskor med mysan. gick kanonbra!
på kvällen jobbade jag i två timmar sen stack jag hem. trodde jag skulle få chilla på min underbara säng men nejförfan! nilsson ringde och sa att jag skulle till alivs. där hängde han o en massa killar. stod där ett tag sen drog vi hem till nilsson. det var jag,herman,henke,abbe,jonte,dea,ante,nilsson,alle,rasse och niclas. vi hängde där i typ två minuter. sen körde vi till macken för vi skulle träffa malin. men hon var ju inte där:( sen körde vi till china town. hängde där. dea,rasse,ante och niclas drog hem till sig efter nilssons besök. drog hem igen till nilsson. hängde där o spelade tv-spel. haha sen drog vi IGEN. fast denna gång till henke och kollade rulle. abbe och jonte stack runt halvett. vi stack ut o gick i byn(: drog hem runt halv två.
idag ska jag hjälpa morfar på båten. sen ska jag jobba,som jag egentligen inte ska:P
imorgon vet jag inte vad som händer. något får man väll hitta på.
tisdag ska jag klippa o färga mitt hår.
torsdag är det skola. spyyyyyyr.
nu ska jag duscha. puss.

jag tappar fästet. jag glider iväg.


Kommentarer
Postat av: majs

du vet att jag älskar dig!

2010-08-16 @ 12:35:47
Postat av: häääna

jag älskar dig också! <3

2010-08-16 @ 16:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0