the skys´s the limit

talking about my baby.

härromdagen sov jag över hos hedda med massa people. somnade inte förrens 6 sååå har varit sleten nu i två dagar. hade 2 jätte mysiga dagar. vi solade och somnade i solen. kan det bli mer skönt?
idag var jag i stan med mysan:) köpte lite stuffs. hade en trevlig dag ska du veta sockertopp. älskar dig
nu ska jag nog bara ta det lugnt. är kalas trött. fattar inte var all ork tar vägen? var alltid taggad innan. nu är jag bästa vän med min säng.
nu är det snart skola. för att vara noggrann. 8dagar. det känns..konstigt? känns inte verkligt. och nu ska vi börja nian. sista året. sista året med världens bästa klass. DET känns jobbigt. Tänk, vi splittras sen. går andra vägar. går våra egna vägar. uppfyller våra drömmar. skaffar nytt folk att umgås med. fy&fan. men jag ska lova mig själv att aldrig tappa kontakten med dom som betyder allra mest. dom som ligger närmast hjärtat (majaheddamy)

syster fyller 22 år imon. världens bästa storasyster. många år mellan oss men vi har ändå en sjukt bra kontakt. visst,jag kan inte snacka med henne om allt. men hon finns ändå där. vi brukar alltid hitta på roliga saker. hon bor ju inte hemma så träffar henne inte så ofta, men det kan vara bra ibland. vi hinner sakna varandra. så fort vi träffas blir det mer roligt. vi har mer att snacka om. vill bara att du ska veta jag älskar dig erika. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0