when i get older i will be stronger

jag säger som alla andra nerds, skola imon. känns? helt okej,ialla fall nu i början. sätter hundra spänn på att på måndag kommer jag börja mitt inlägg med : SATANS SKOLA!
hade en chill kväll med mysan och hedda först. käkade mat hos mysan sen drog vi till eko o köpte glass!:)
hedda drog hem sen o då stack vi till fjälkinge o träffade jonte,nilsson och abbe. hängde hos abbe o hade det allmänt nice. hans pappa är min nya stora kärlek!
nu har jag typ precis kommit hem. kallt o köra..
nu ska jag bara chilla i sängen och kolla film.
btw: idag var jag först i stan. köpte ett par jeans o färgade om håret. NU ÄR JAG SUPERNÖJD!
efter det drog jag till tyringe med syster. ett varuhus där. hittade typ sex pennor. inget annat:(
juste, jag ska hinna städa mitt rum med. sen jävlar.
puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0