you see me fallen

sitter o väntar på att strax dra till bussen för att åka ner till åhus o sleva glass i några timmar.
jag som såg fram emot skolan lite för att slippa glassen för ett tag. jovisst,jobbet är skitbra och jag har turen som har ett jobb o tjänar pengar. men jag vet inte hur många hundratals glassar jag slevat. så nu är jag faktiskt lite trött på det. men som sagt jag såg fram emot att slippa det lite. men jag ska jobba 8 gånger till. helger, 10-16. sov morgon? nej för tusan. men jag har hellre dom tiderna så jag kan få va ute om kvällarna och träffa folk.

som sagt nu har skolan börjat. haft två chilla dagar i skolan. men jag har bara en sak att säga: VI HAR SVERIGES SÄMSTA SCHEMA. riktigt värdelös är den.
men det är lite skönt att komma tillbaka också. för jag är tjejen som måste ha koll på allt. måste veta vad alla mina vänner gör för jag är jätterädd att missa något roligt. och när jag går i skolan har jag ju full koll på dom(a). och när jag vill dom något speciellt slipper jag skicka ett sms och kanske inte få något svar. nu kan jag gå direkt fram till dom och säga det! fantastiskt bra.
sen fick jag även reda på att vecka 6 ska vi börja med nationella prov. 8/2-11. vi den tidpunkten befinner jag mig på andra sidan jordklotet så hur i tusan ska jag göra? och nationella proven är ju såååå viktiga enligt karin. snyggt om mitt betyg sjunker pga det. då hänger jag mig i julgranen. mamma funderar på om man kan snacka med dom så jag får göra det där nere. för koh lanta har en svensk skola. så om man sticker in där och gör det den dagen. låter läskigt enligt mig.

nock om det! i torsdags slutade vi runt 12. skulle hitta på något med kasper men den killen stack till henke isället. så stack hem till mysan en stund där hedda och maja var. vi åkte till eko o handlade glass o godis!:)
sedan åkte jag hem för att äta. var hemma i typ 10 sek sen drog jag hem till nilsson. hängde där lite. henke och herman kom senare. vi stack hem till lindhe. hängde lite där. sen åkte jag hem till my för att fira måns namnsdag. åt god paj och hemmagjord glass. mums. sen stack jag till grustaget där killarna var. dom fick för sig att dra till stan så vi gjorde det. träffade emma och sara. efter det stack jag hem till mitt palce:)
igår åkte jag hem efter skolan. runt sju tiden åkte jag hem till my. vi vara bara var där och hade det mysigt. sen drog vi till stan. hon ville sola:) så vi gjorde det. sen drog vi till andreas där joakim var. vi gick en runda i fjälkinge city. hängde lite vid dagiset. sen drog jag hem runt elva. när jag kom hem var jag något så sjukt trött! då ringde nilssson o ville jag skulle komma till a-livs. hade redan bäddat ner mig i min underbara/varma säng så tackade snäll nej;)
idag vaknade jag runt halv två. skulle egentligen dragit till stan med mamma men jag behövde sova ut. och idag har jag verkligen inte gjort någonting. bara legat i min säng med pyjamas. trodde jag skulle börja fyra idag men jessica smsade att det räckte med jag kom klockan sex. så fick yttligare en tid i min säng.
tjejerna bjöd mig på bio ikväll men mitt jobb hindrar mig. förhoppningsvis får jag stänga tidigt så man kan hitta på något ikväll. är smått taggad. skulle egentligen på fest ikväll men det blev inget.
imorgon ska jag inte jobba! sjukt sugen på ännu en slappedag(a) men vi får helt enkelt se vart livet tar mig.
på måndag är det skolfotografering. vet inte vad jag ska ha på mig.. ångest.se
på tisdag ska jag till stan med mysan. ska göra nagelförlängning och köpa svarta jeans.

på onsdag ska Adept komma till malmöfestivalen. vill dit något så sjukt! har redan kollat tåg tider och allt så ska flörta med mamma så jag kan få dra dit med mina brudar och kasper. hade varit kalasnice!

nu märkte jag att detta inlägg blev jättelångt. ville egentligen lätta på hjärtat o skriva lite om vad som tynger mig förtillfälligt men blev en bunke helt annat. kanske bäst så. lite tradigt att läsa om mina bekymmer. men sånt är livet. ha det så länge pusssssss

VOLBEAT - FALLEN v



        kärlek till deras underbara musik




Kommentarer
Postat av: detdu

jag trodde inte du hade lyssnat på folbeats "fallen"............?

2010-08-22 @ 00:51:43
URL: http://sugminrov.blogg.se/
Postat av: hanna

nej det hade jag inte heller tills igår............

2010-08-22 @ 11:52:30
URL: http://erikssonhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0