hanna e från ligivi

jag har lärt mig att kärlek är överskattat. jag har även lärt mig att man ska inte lita på kärleken för den sviker en alltid. den finns aldrig där för en och den ställer aldrig upp vid dom rätta tillfällena.
fick nyss reda på en sak som krossade mitt hjärta på alla möjliga sätt. sa ändå att jag inte brydde mig men innerst inne gör jag. jag försöker bara intala mig att jag inte bryr mig men jag lurar bara mig själv. jag visste inte att det kunde göra såhär ont.
jag vill bara ha dig nära. nära min kropp hela tiden. jag vill höra dig säga "jag älskar dig"..
fast denna dröm aldrig kommer bli sann så kan man ju alltid hoppas.

måste även berätta att utegångsförbud är det värsta jag varit med om. känner mig så isolerad. kommer sluta med att jag blir en psykopat som hamnar på rehab. mitt sociala liv som jag byggt upp kommer nå botten. den kommer köra rätt ner i sanden. fast mamma gav mig lite dispans. så tror jag bara kommer vara inlåst här i två veckor med en tallrik vatten och igenspikade fönster. så det kommer nog bli chill. not. MITT LIV SUGER OCH JAG VILL SLUTA ANDAS! hoppas ni har ett bättre liv.. puss


                            9b v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0