loooovekiller

ner o jobba om en timma. förhoppningsvis jobbar jag bara till fyra..ikväll blir det att leka med my & maja:) mm

igår var jag i fjälkinge med en massa folk. käkade på dinos sen stack vi o kolla fotboll fjälkinge vs ovesholm. 4-4
sen skulle jag dragit med till fjälkinge för o kolla sverige - ungern med folk men drog hem istället. var kalastrött. kom hem o däckade i min säng runt tio. så vaknade rejält utvilad idag vid halv nio. har absolut aldrig hänt! och strax ska jag ner o jobba som sagt. tror inte där kommer hända så jättemycket.
imorgon ska jag också jobba. lite skönt o jobba faktiskt för då är jag ju där nere o sprallar istället för o ligga hemma o ha söndagsångest.
pusss så lange

det här ska bli den bästa dan i mitt liiiiiv

be my dream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0