my life would suck without you...not!

nu känner jag för o skriva av mig. kan börja med att jag varit deppig dom senaste dagarna. och den värsta dan var i dag när jag fick reda på en grej..*host* hora...
men när jag kom hem var jag ute o gick en runda. hade alldeles för många tankar i skallen och när jag väl kom in var jag lycklig. kom fram till att den tiden jag haft med dig var underbara men jag behöver inte dig. jag klarar mig alldeles utmärkt utan dig. det finns många killar där ute jag kan få! visst min största dröm är att få dig men egentligen är du en skitstövel..så ska inte lägga mer tid på dig.
och för det andra tror jag att lördag kommer lätt bli awesoooome. jag har redan paxat kille;)

nyss var jag hos mysan med nilsson. nilsson skjutsade mig för min moppe är på lagning..och jaag skämtar inte,han körde heeeelt galet. höll på o dö;)
nu ska jag strax plugga lite,känner jag behöver det.
så tja så länge:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0