tjejkväll.

har haft en mkt trevlig och mysig tjejkväll med mina favorit brudar och tre till. vi kollade sex and the city och käkade tonvis med godis och chips!
mamma & pappa har nog tagit bort utegångsförbudet för jag fick ju dra ut ikväll. men allt är inte som förr, men det blir bättre.
idag var det skolval. hett debatt i gympasalen och såklart vinner mitt parti för vi är..bra?:D
efter skolan drog jag till eko o sen hem. käkade o drog vidare till mysan där hon,abbe,jonte & maja var! hängde litta med dom. stannade där tills typ nu. dock drog abbe & jonte vid sju tiden.
nu ska jag först stänga datan och sen dra täcket över huvudet och somna. imorgon blir det jobb i åhus. får se vad som händer på kvällen. kanske fest hos nilsson men dock tveksamt om jag får dra dit för mor & far ..kanske drar mig hemåt till dea & helge istället. det återstår att se imon. sov gott i alla fall...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0